im back

Det är mycket nu med allt så hur ska man kunna hinna blogga? :p tappade lite suget men nu fick  ja ryck igen!
 
Håller mest till på instagram där ja heter saraflojt ifall någon vill följa mitt liv :p
Men ska försöka här nu igen.
 
har lite småa planer på gång
 
Ska jobba ganska mkt den här veckan ( mån, ons tors och lör)
i helgen omtenta på läkemedelsräkningen som ja tänkte att ja sku klara dåå.. :p
 
ska bli blond igen så ska 1 april å börja med det, kommer väl ta några gånger innan de blir blont
 
ska till leos lekland i april :D
 
ska till magaluf i juni :D
 
ska sommarjobba på psyk :D
 
stefan ska gifta sig i sommar :)
 
 
Idag kommer Linnea hem igen, cindy ska hämta henne då ja jobbar, tack cindy :)
Annars pluggar ja och har vart ganska mkt festande på sistone, men ja har kul och trivs med mitt liv :p
 
Herbalife går också bra har gått ner 5 kg sen december, :D Ska till centret i veckan eller nästa så får vi se vad som hänt de senaste 2 veckorna :)
Försöker träna varje dag, något.. pass på avancia, promenad eller övningar hemma.. och de går bra, även att bara äta "dåligt" en gång i veckan.. man måste få göra de men inte 2-3-4 ggr i veckan utan en dag ! .p
 
Tack å hej ska försöka hålla igång bloggen nu igen :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktig tjej! Haha jo de där med att äta skit 6/7 dagar i v var d för mig. Usch alltså man måste verkligen hålla sig typ till 1 dag absolut.
Från hösten eller nästa vår när huset är klart tänkte jag nog börja på Avancia igen, så kör hemmaträning nu o promenader.. Går gärna någon dag!:) kram

2015-03-22 @ 11:17:13
Postat av: Jenny

Med vem ska du till magaluf? Kul! :D

2015-03-22 @ 16:43:30
Postat av: jessica

jag vill också veta mer om magaluf :Dhehehe

2015-03-25 @ 11:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0