Fullt ös!

medvetslös!
 
Igår gick vi 8 - 11.30, var upp till mimmi en stund, hem en sväng å så iväg på lunch med henne =) 
Var o köpte en simdräkt åt linnea  hon blev jätte glad över den! 
 
Simmade på folkhälsan och direkt till avanvcia på kettlebells medans mamma tog hem linnea..
 
Idag också bara förmiddags lektioner och så for vi ett gäng till mimmi på kaffe, jenny mike johanna melvin nelly fina loui levi gisela mimmi jag linnea =) 
Efter de for vi och mimmi och käka middag och så ut till kungsö med linnea, hon sover där inatt för ja e på jobb..
japp natt jobb och så hem imorgon, ska nog inte sova man blir bara trött av att sova en stund.. så ska ja på jobb igen 15 och fredag morgon skola. Sen lär jag ligga deckad på fredag kväll..
Men då ska ja ju plugga på läkemedelsräkningen som vi ska skriva lördag morgon!
 
Lördag kväll ska jag jobba igen och sen ledig =)
 
Däremellan ska ja hinna träna också..Fredag ska ja på Pump på förmiddagen och balance på eftermiddagen :) 
 
Sådär de va ett litet inslag i mitt liv just nu! :p
puss
 
Just de fick frågor om vem ja ska med till magaluf, men ja ska med Mimmi och vi ska fara i juni en vecka ska bli supeeeeer skönt :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0