Jag saknar dig, ja saknar dig min rex

Ja vad ska man säga dagarna går och ja saknar min lilla vovve varje sekund <3 
 
igår fick ja ett gullgit paket på min bil v jenny och jessica, en filt, ett ljus och choklad! <3
For också till Fina o Levi och höll dom sällskap över natten och dom höll mig sällskap kan man säga.. 
vi åt fajitas och sen när barna lagt sig så hade vi lite mys med chips och idol. =) <3
 
Sov där och imorse for vi och to ut hästarna sen for vi hem Moster josefin kom och träffa oss lite innan ja sku fara på jobb.. 
 
Tycker också om att mina vänner Johanna och Fina har börja blogga igen så man har något och läsa :) 
 
Imorgon kvällsjobb igen och Linnea åker till Joseph tills på Tisdag morgon.. 
 
Godnatt 
Och godnatt kexet hoppas du sover gott och inte fryser när de e kallt ute men hans filt är varm och gosig som han tuttar i. <3
Mamma kommer alltid älska dig : ' (
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0