Hösten

Hösten är kommen och de gick lite väl fort va? mitt i allt e de mörkt 8 på kvällen och de e askallt.. idag iaf när de regnat och blåst..
ja vill ha sommar året om tack!
 
och dagarna går allt för fort.. imorgon tisdag sen onsdag sen torsdag... Panik! :( har man gjort rätt val? Ja vet att ja gjort de men va fan de e så tungt ja orkar inte tänka på de hela tiden att ja ska förlora min bebis och de e ja som bestämt de?? hur fan kan ja bestämma något sånt!?! idag åska de och han vart rädd igen.. kom och sov med mig i sängen inatt och när ja kom hem från skolan hade han röjt lite... usch nu måste ja sluta tänka på de.. och se på paradise hotel ist.
 
Varit hos Fina ikväll med Mimmi.. ungarna röjde som aldrig förr hoppa upp ch ner på stolarna överllt.. hörni ha de bra nu puss och kram tack för mig

Kommentarer
Postat av: jessica

tänker på er <3

2014-09-24 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0