Praktiska övningar

Idag började ja halv 1 och slutade 3 :) 
Vi hade praktiska övningar och indelade i grupper, vi var 6 pers i min grupp..
ja var med anders och vi mata varandra, borsta varandras tänder, tvätta ansikte, bädda sängar och sen fick ja leka pat och dom andra sku bädda och flytta mig från säng till stol och upp och ner i sängen med flytt lakanet.. :) 
haha vi hade skit kul .p
 
sen var de jobb så nu e ja trött.. 
men imorgon ledig då en annan grupp har övningarna så får vi andra vara lediga :D 
ska på box med gisela på kvällen bara inget annat planerat. 
 
På fredag e de open by night frågan e om man ska gå ner och kika och träffa folk =) 
 
jeeeuu 
Ska tända lite ljus nu och mysa ner mig, sakna min bebis som brukade bora ner sig i famnen och in under filten upp med huvuet på en och sen efter en stund snarka som en gamma gubbe.. ååh min gulle rex vad ja saknar dig!!! Kommer mtt hjärta någonsin sluta gråta!
nu  vänta på paradise hotel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0