Nattinlägg

Alla förväntar sig uppdatering av denna när de e nattjobb för mig, så måste väl skriva några rader.. 
Saknar rex otroligt mkt varje dag... Har fortfarande inte vant mig med att han e borta.. 
på mornarna när man ska iväg till skolan brukar ja tänka när vi e påväg ut genom dörren att fan ja glömde ta ut rex han sover på soffan så tyst så man märker inte honom heller.. Men de gör han inte...
Efter middagen tänker ja alltid sätta ner linneas rester och ropa på han men hejdar mig precis.. VARJE DAG! <3
 
Nu längtar ja hem till sängen och i vanlig ordning sku rex ha kommit och tutta med mig lagt huvve på mig och snarkat, sparkat undan en för att få plats :p ska fara nu idag tänkte ja, beroende på hur lnge ja sover och fixa hans grav..
 
 Imorgon börjar praktiken ska bli kul..
 
Kommer någon med till sverige om en vecka på söndag?? Ingen verkar kunna : / inte så kul att åka båt och köra själv.. har ju linnea me men sku va kul om man fick sällskap med sig..
 

Min nya vinter jacka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0