dagen i bilder.

Idag hade vi skola på förmiddagen då som vanligt.. ha ju anatomi nu och går igenom cellen, muntlig tenta på fredag..
Men jo sen hämtade jag Linnea från dagis. Dom bertta att idag på vilan hade hon tagit av sig blöjan och kommit ut nakkopelle :p aha
 
Vi gick hem och så sku vi leka ute en stund som vanligt.. Gunga och gick i lilla skogen här nedanför.. Hon skulle klättra i träd och titta på rönnbären som för övrigt hon visste vad var.. måste lärt sig på dagis..
Tycker att nu efter hon kommi hem från pappa så har hon börjat prata mer och mer :) 
 
Då när vi var ute och tittae på rönnbären sa hon att de var rönnbär och att fåglarna äter dom utan att ja frågade något eller pratade om  dom.. :O Blev impad :p
 
                                                                                                            Så gick vi in och åt middag, sen var de makeover ;) Hon gjorde mig riktigt fin, tycker ni inte? ; D                                                                                                                                                         Duschade och myste i soffan till en snutt mamma mu :p                                                                  
 
sitter och väntar på paradise hotel nu och imorgon e vi lediga :) ska ha pluggfrukost i skolan och sen ska ja till psyk och jobba kväll :D 
 
Ha de bra !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag blir impad hur du orkar skola, träna, jobba, va mamma och hitta på saker hela tiden, du är superwomen! Ge mig några liter energi! En dag skenandes efter Mike är jag ju helt slut och lägger mig på soffan typ haha :P

2014-11-01 @ 21:35:01
Postat av: sara

Tack jenny :) men jaa de går bra skolan e ju roligt och intressant och linnea e ju linnea som man orkar och vill va med (För de mesta ;) ) och jobbet på psyk iaf e ju skit jävla kul så de orkar man å med och träning är också kul så de orkar man med :D hehe okej ja kan skicka lite til dig ;)

2014-11-02 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0