Mammas älskade bebis!

Hittade en så fin/rolig/sann och bra grej idag! de e sant Man har ont, man ger saker till barnen fast man sku själv villa ha de, man sover skit och ibland hinner man inte ens se sig i spegeln innan man steg utanför dörren (hände mera förut) men de e så...
Fick en tår i ögat när ja läste detta..
 
http://newsner.com/2014/11/10-saker-din-mamma-aldrig-berattade-for-dig-varning-det-har-kommer-lamna-dig-i-tarar/
 
Tack till min egna mamma som gjort allt detta och lit till för mig :) Nu vet man ju själv när man har en egen liten..
 
 
Min lilla tjej har velat sova i min säng 2 nätter i rad så första natten fick hon somna i min säng sen lyfte ja över henne till sin.. sen igår sku hon bara va i min säng grät och hade sig.. ja var super trött så ja somnade med henne kl 21 och i min säng..
idag sku hon göra samma sak men ja var hård på att hon sku somna i sin säng. hon grät och ropa på mig i en kvart sen fick ja för ont i hjärtat....
gick dit och hon hängde över sängen i min famn, lyfte inte upp henne men kramades över kanten, hon ville bara kramas och kramas och sen efter en lång stund kramandes så la ja ner henne läste en bok medans ja höll henne i handen så somna hon.. mitt lilla hjärta <3
 
Jag kan inte ha henne å skrika och skrika.. vissa kan ju ha barnen i 1 timme men inget illa mot dom ja e ganska impad över hur man klarar de.. men jaa nej ja måsta dit och de va ju så mysigt hon ville bara var nära och att mamman sku komma dit!!
 
Älskade barn <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja de var en fin artikel!:)
Lilla hjärtat då. M har mer närhetsperioder i omgångar. Och jag förstår inte heller att man låter sitt barn skrika i en timme. En sak om de e gnäll men att den e typ nöjd men är de ledset sådär hysteriskt är de bara hemskt.. Tänker mest på spädbarn som kommunicerar genom att skrika.. Klart de slutar skrika till slut när de inte får svar.
Fina bilder på insta förresten, Linnea har blivit en stor tjej:) längesen jag träffade henne!
Kran

2014-11-22 @ 09:01:52
Postat av: Sara

Tack johanna :) Ja ja hade ju inte med henne sist vi var dit så de börjar väl bli ett tag nu.... :p
Jo men nu var de mest att de blev en vana att somna i mammas säng sen ville hon inte sova i sin säng och sen var de så mysigt för ja sku vara där med henne tills hon somna :p gulle tjejen :) Annars e hon inte i extra behov av närhet just nu :P Men vi sku behöva leka lite med barna:)

Kram

2014-11-22 @ 21:28:30
Postat av: Sara

Tack johanna :) Ja ja hade ju inte med henne sist vi var dit så de börjar väl bli ett tag nu.... :p
Jo men nu var de mest att de blev en vana att somna i mammas säng sen ville hon inte sova i sin säng och sen var de så mysigt för ja sku vara där med henne tills hon somna :p gulle tjejen :) Annars e hon inte i extra behov av närhet just nu :P Men vi sku behöva leka lite med barna:)

Kram

2014-11-22 @ 21:28:30
Postat av: Johanna

Jo de vänjer sig fort om man bortgår från rutiner någongång, men de kan ju va så mysigt ibland :p
Ja de måste vi verkligen göra!:) är glömsk o måste börja skriva i min kalender men tror inte jag har något nästa v utom pepparkaksbak på torsdag !

2014-11-22 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0