Halloween helg

I torsdags va ja ju till psyk och jobba, de var skit kul som vanligt :D 
Älskar och jobba där.. 
 
Fredags hade vi tenta i skolan om cellen.. var ju ganska lätt och inte så hemskt som mna trodde.. :p 
for efter linnea till dagis, skruttan hade stegring när ja hämta henne..
vi for till mamma och pappa, duscha fixa mig och så körde mamma mig till möckelö på sjukskötarprogrammsfest.. 
bjöd på middag och lite lekar men for hem vid halv 12-12 med josefin och jimmy när dom kom från båten! 
 
Lördagen var de äng i kungsö med josefin o jimmy..
Fixade mig och for till hammarland på kris och lukas 30+30 års fest :) 
Bjöd också på mat och hade band som sjöng, var riktigt nice..
kom också hem 12 tiden så tidiga kvällar denna helg..
sov hos fina och ted.
 
idag sov ja till kvart över 11 TJOHO! de var längesen :D
sen for ja efter linnea, soffhäng, åt med cindy i stan, kom hem pussla och lekte :) 
Nu sover skruttan
och imorgon får hon va ledig från dagis, hemma med mig och ta de lugnt!
 
på torsdag åker hon till pappan och är tills söndag, tur att hon får fira pappan på farsdag med honom:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0