Veckans planer

Sitter på nattjobb IGEN nu har ja 3 nätter så 2 kvar efter de här..
ja ni vet alla vad ja tycker om de ja behöver inte skriva ut de igen..
I helgen har vi umgåtts med Josefin, grillade korv på stranden och busa på :)
Den här veckan ser ut såhär..
 
Måndag: hem och sova helst länge till 16.. Bodypump mellan 17 och 18 med Jenny :) Jobb till natten
Tisdag: hem och sova, hämta Linnea från dagis och mysa med henne en stund innan ja kör henne till Kungsö där hon skas sova medans mamman jobbar..
Onsdag: Efter jobbet till Kungsö efter Linnea och köra henne till dagis, till psykologen och sen frissan och sen hem med linnea =)
Torsdag: jobbar 8.17,15 Hämta linnea från dagis och mysa med henne hela kvällen för på
Fredag: Åker jag och mimmi till mallis!!! :D:D
Lördag och Söndag: Sola, dricka paraplydrinkar och ha de så jävla gött! <3
 
Kollade igenom mina sommarkläder igårkväll och sku behöva vara 2 veckor med alla kläder ja vill ta med :p
 
ååååh vad ja längtar till min säng hoppas ja får sova läääänge!!
 
 
    
 
Linnea tittar på babblarna och tycker mysis också ska de så hon trycker upp mysis mot skärmen så han kan se :p
 
En liten ganstah ;)
vet inte var hon fått de ifrån men hon sätter på sig skor och så går hon till spegeln vänder sig med ryggen mot spegeln, kikar över axeln och lyfter upp skon på samma gång som att hon kollar under skon i spegeln.. HAH ser så gulligt och vuxet ut.. .p
 
Gulle vad hon förgyller min dag, vet inte vad ja sku göra utan henne min älskade Pinni!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0