Vackra sommarben???

KÄNSLIGA LÄSARE (typ gisela) :p TRYCK PÅ TILLBAKA KNAPPEN OCH FORTSÄTT EJ LÄSA DETTA ÄR VÄLDIGT VÄLDIGT ASIGT, HANDLAR OM AVRAKAT SKINN!!
 
 
Jaa ja sku ju då för en stund sen ikväll fixa fina sommarben.. Har köpt vax och sku prova de för första gången i mitt liv.. 
Gjorde som man ska och när ja sku dra av de gjorde de förbannat ont och inte kom allt hår med heller, men lite skinn kom med och de syns ju ganska bra på mig som e så brun ändå..
så ja ville inte göra de mera :S 
 
Gick in i duschen och sku raka mina ben... vill bara säga först KÖP ALDRIG ENGÅNGSRAKHYVLAR!
Jag rakade ena benet de gick bra :D
sen sku ja ta andra...
tog mitt lödder och löddra in.. sen börja ja raka...
tog i lite mera eftersom den inte e så bra då och märkte på första benet att man måsta de lite..
sen tog ja i och ritch!! ja skalade av inte bara håret utan hela huden... som en osthyvel skär ost.. JÄVLAR vad de gjorde ont inget emot vaxningen.....
de störtblödde.. var blod i hela duschen och ja skenar ut till köket och plåstrar om så gott de går, måste lappa ihop flera plåster...
 
NU kommer de äckligaste... så sluta läs om ni håller på spyr redan
Jag tog rakhyveln och där kunde ja dra ut skinnremsan.. en sådär geggig mjuk halvbrun slajmgrej..!! SPYY!!
Kan inte ta kort för min kamera e sönder och telefon appen käppar men såret är 7 cm långt.. och de svider....
 
då kan man ju undra varför ja skriver om de här... jo för att ja har intresserade läsare typ som Cindy som antagligen tycker de här var kul.. :p
där fick ja för för fina sommarben..

Kommentarer
Postat av: ida

Men herre.. Gå till en salong kvinna!

Svar: Nejmen sku ju prova.. :p men de jorden ont denna ja ju raka som vanligt ist.. men gick inge bra. .
saraflojt.blogg.se

2014-05-25 @ 21:31:15
Postat av: Cindy

Hahaha ni skulle se bilden hon skicka :-)

2014-05-25 @ 21:42:28
Postat av: Cindy

Hahaha ni skulle se bilden hon skicka :-)

2014-05-25 @ 21:42:30
Postat av: Anonym

Haha ni skulle se bilden hon skicka :-)

2014-05-25 @ 21:43:21
Postat av: Gisela

Haha fy fan! Använder alltid engångshyvlar :)

2014-05-26 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0