sommar sommar party party

I förrgår kom jessica hem vi var hos catrin på dagen och grilla korv och åt sallad :) 
Jag Linnea
Mimmi
Rosita
jessica
Jenny Mike
 
For sen hem en sväng och iväg på vårfesten på Dagis,
sen hann vi till jenny också innan de va tuttidags :)
Spelade närochfjärran de var
Jag Linnea
Jessica
Madde
Catrin
Jenny Mike
 
Linnea sprang runt och sa Pappa åt Roth hela kvällen och peka på bild på han och sa pappa :p Haha!

Igår var vi Hos jenny igen på kaffe
Jag
Catrin Maja
Madde Lea
Jessica
 
kvällen satte hos mig tog några glas vin ch vidare till garden :) 
hem i tid och var riktigt trevligt ;D Kul
 
Idag ska ja hämta cykel och imorogn e de Vin/spel/myskväll hos Mimmi med utgång antagligen :)
Heh
 
Sen kommer Linnea vid 10 på lördag då ska man vara pigg :p haha.. 
 
nu ska ja ut och vattna mina jordgubbar.. byeby =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0