Men fjalar

inte kan du hänga upp deklarationen på fiskenätet!
Dom sa ju att man ska deklarera på nätet...
 
Sämsta reklamen EVER!!
idag har ja deklarera på nätet för första gången i mitt liv, gick väl bra får se om ja får nå mera pengar sen i december :)
 
Idag sov ja till 12 inte mkt sömn idag heller.. for och fixa lite på stan och så hämta ja linnea till dagis.. efter middagen for vi till kungsö, hon sover där inatt när ja jobbar..
 
hon ville inte att ja sku fara.. när ja sa att ja sku fara, blev hon ledsen och tog min arm och ville att ja sku sätta mig i soffan, Sitt sa hon.. och sku sitta i famnen.. usch stackars lilla barn!
 
Imorgon ska ja till psykologen och sen frissan :) kommer bli skönt och bli ompysslad lite..
sen kanske bli bjuden på middag och så.
 
nu ska ja kolla på sex and the city
godnatt ni som sover och ja har bara 7 timmar kvar på jobbet.......

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch vad jag lider med dig att du inte får sova längre på nätterna :/ aldrig att jag skulle orka vaka om jag sku ha så kort sömn :/ puss hoppas din&min natt går fort :) snart mallis för dig!

2014-05-06 @ 23:49:20
Postat av: sara

Nej ja vet men sen mår ja skit också.. lättirriterad, sur, trött, orkar inte göra någge, osv... grät en skvätt innan jobbet igår.. ja hade en stor klump i magen och ville inte dit så de e slut jobbat nätter för min del här ja jobbar nu iaf.. OM ja kommer tillbaka hit i höst kommer ja inte jobba nätter.. kanske någon men nää de funkar inte..

2014-05-07 @ 04:31:11
Postat av: Jenny

Låter inte alls bra Sara! Men snart är det slut på det, hoppas det blir lika roligt på psykiatrin som du förväntat dig :)

2014-05-07 @ 09:03:08
Postat av: Sara

Nej de e inte alls bra dom dagar ja jobbar nätter så e får vara slut på de..
Jaa de hoppas ja med att de blir :D

2014-05-07 @ 16:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0