Magaluf 2014

Kom hem igår mitt på dagen från min resa med mimmi till magaluf :D var asroligt och härligt..

Kom ner natten till Lördag, Flygresan var hemsk eller inte för en vanlig person men ja har ju sån ångest och hade hjärtklappning några timmar före, väl när vi sku till landningsbanan och fara iväg så börja ja lipa.. usch så jävla asigt...

lördag söndag och måndag var vi med Sofia och Cindy =D
Solade på dagarna på stranden, drack breezer och bärs.. och på kvällarna käka vi och dom var med oss då också :)

Sen for dom på tisdagen och de var då (trot ja) som de var sämre väder på fm så vi for till Palma och shoppa, fick hem lite kläder :D
Annars gjorde vi inte så mkt sola på dagarna, ut och käka på kvällarna.
En kväll for vi ut och drack på ritkigt :D
for till grabbarna grus och sen en nattklubb och dansa loss!! :D skitkul

var på värsta partystället men var bara ut så en kväll, men man var väl lite trött efter att dricka från morgon till kväll och ute i solen, åt ju sent också :p

japp har fått hem massa fint och linnea fick en rolig uppblåsbar "båt" med tuta tills i sommar och massa annat fint kläder, halsband osv..
Var inte på å utflykter eller så.. sku ha velat men vi var inte, så de var väl de ända negatvia men vi hade ju kl ändå =)

Gick vilse första kvällen ist för att gå rakt upp till hotellet från stranden som tog typ 20 minuter så gick vi runt hela skiten och hamna upp i lokalbefolkningens by så tog en timme ist....

Fjärde dagen sku vi till magaluf stranden och vi gick och gick och gick, sen kom vi fram till en stad alla barer hade skit bra musik hög musik och härligt var de bara ja ba " jaa om ja sku bo här sku ja sitta här på barerna hela tiden!!! "

Sen träffa vi 2 svenska tjejer dagen efter och så kom vi upp till deras rum för vi sku käka med dom då och då ser vi från deras balkong att stranden ligger precis nedanför vårt hotell asså bodde vi "där ja ville bo"
DÅ har vi IGEN gått runt på nå vis ca 1 timme igen och kommit nedanför vårt hotell bara att vi fattade inte de.. så de tog 5 dagar för oss att fatta var vi bodde!! HAHAH

de var riktigt nice där nere kan rekomendera om man vill festa en vecka :p

Bilder kommer sen på fb eller här