zombie Sara

Jag hatar och vaka elle inte hatar men nu e ja inne i en period när ja tycker de e asjobbigt..
man pratar inte med någon på jobbet, man kommer hem sover någon timme, äter och sen pratar man inte med någon tills man ska på jobb sådär gör man..
nu har ja haft 3 nätter och sovit 8 timmar.. imorgon kommer ja nog inte heller sova har planer..
 
är trött på min arbets situation och de e säkert för att ja längtar så till sommaren och vet att de inte e långt kvar men ååh..
bara 9 morgonturer
        7 kvällar
       och 12 nätter kvar tills ja får sluta :D
 
den här veckan har vart mkt jobb
måndags morgon
tisdag natt
onsdag natt
torsdag natt
lördag kväll
egentligen söndag 11-19 men ja tog bort den stefan och tuva kommer ju då :)
sen nästa vecka
mån kväll
tisdag morgon
torsdag natt
söndag 11-19
 
vissa kan tycka att de e mkt och konstigt men såhär e de på mitt jobb man jobbar hela tiden helst och inga nå ledigt efter vak utan en dag kankse sen börjar man med flera dagars pass igen.. Inga konstigheter..

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha och jag tycker det låter så lite.
att ni är lediga så mycket :P
men å andra sidan har jag aldrig vakat såå det är väl därför jag itne förstår att man behöver va ledig en par dagar efter vak :P

Svar: haha jaaa nej de tar på som fan man känner sig bakis i 4 dagar.. om man har 3 nätter :p och asig och o social och blä :P
saraflojt.blogg.se

2014-03-28 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0