Veckan som kommer

Idag måndag - lilla holmen, körde linnea till joseph och for på jobb
 
Tisdag - jobba morgon, Core på kvällen
 
Onsdag - ledig :D Födelsedagskaffe hos jenny och sen pump på kvällen
 
Torsdag - Hämta Linnea från dagis och hon kommer till mig :D:D , Vi far på simning, kör henne till Kungsö Hon sover där och ja jobbar natten
 
Fredag - Hämtar linnea efter jobb, kör henne till dagis, hem sova lite kankse, sen kommer mamma vid 5 tiden så far jag på bodybalance, hem sova
 
Lördag - köra linnea till kungsö när hon ska dagsvila, far på Pump, far på mikes dop och sen hämtar linnea och hem. Linnea kan inte komma med på dopet för de går ju vattkoppor på dagis och om hon e smittad och de väntar på att bryta ut e de inte så smart att ta dit henne med mike och wilmer som bara e en månad.. :S
Det är väl tom farligt för dom och få de så tidigt har ja för mig?
så hon får tyvärr vara hos mamma vi som hade bestämt outfit redan och allt.. :S men så kan de gå!
 
Söndag - jobbar 11-19 linnea åker till pappan..
 
Som ni ser är min mamma otroligt gullig den här veckan också och ställer upp otroligt mkt!! och min gulliga pappa också :)
PussochKram

Kommentarer
Postat av: mamma

puss och kram tillbaka

2014-03-31 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0