Simma på en söndag

Idag vaknade Linnea halv 7......
men hon prata lie för och kolla om ja var vaken vilket ja låssades om att ja inte var så hon stod där i sin säng lekte med sin docka och katt och mysis som hon sover med så ja sku se hur länge de gick efter 45 minuter orkade ja inte ligga stilla så hon märkte att ja rörde mig så ville hon komma :p
 
vi lekte lite här hemma, åt lunch och hon sov..
Fick väcka henne 20 i 2 för då sku vi bege oss till folkhälsan och simma med pappan :) 
 
Var jätet roligt och Linnea blev glad att se pappa :p
vi hoppa, dök, lekte i trappan (favoriten) åkte på mattan, och plaska.. hon och joseph hade "plasktävling" först han jätte hårt sen sku hon också göra jätte hårt så höll dom på :P
Sen mitt i allt så spydde linnea en skvätt i bassängen hon hade säkert sval så mkt vatten.. och hon blev helt till sig, de e ju första gången hon spyr och ba helt stilla stod hon och kolla vad fan hände liksom :p haha
 
var skönt och ha bassängen för oss själva och en hel timme:)
 
sen for vi hem och nu tuttar hon..
 
Hon är riktigt pappiger nu som ja skrev igår och sen idag när vi sku åka från simmet sku hon bara in i pappas bil så stod han på andra sidan och hon på andra så gick hon runt bilen tog han i fingret och drog med han och ville att han sku sätta in henne i bilen hans.. 
gulle :p
mn hon fick komma med mig :p
 

Kommentarer
Postat av: ida

SÖTA UNGE!

2014-03-24 @ 15:15:45
Postat av: Mimmi

haha på bilden där bullen har henne i famnen liknar hon ju på mig :D när jag var liten höhö

2014-03-24 @ 19:07:28
Postat av: Mimmi

haha på bilden där bullen har henne i famnen liknar hon ju på mig :D när jag var liten höhö

Svar: ahahh kanske du är mammaN? :p
saraflojt.blogg.se

2014-03-24 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0