Sara dag!

Idag har jag bara tagit hand om mig själv :) 
 
Började med att stiga upp och köra Linnea till Kungsö, for sen till frissan och klippte och färga rött, koppar i hela och lite rödare röd i pannluggen, låter kankse inte så fint men ja blev himla nöjd.!
Det är inte så att man ser en kant att oj där blev de rödare ;p
 
Sen var ja till lustans ekologiska på massage, De var skönt i början när hon massera vaderna och benen.. 
MEN sen kom hon till ryggen/axlarna och nacken.. FY FAN de gör sååå ont ni som känner mgi vet att man knappt får nudda mig där.. och usch sista halvtimmen låg ja och led och ville därifrån men ja vet att de behövdes så ja bet ihop hon märkte att de var jobbigt för mig.. :P
 
Ena sidan där ja bär linnea var värre gjorde ondare och var spändare sen den sidan ja inte bär henne på så hade ja knappt ont i när hon knåda..
så de tar sig, träning och massage så ska de släppa..
 
Sen for ja hem en sväng och så iväg till Avancia med Linda och Johanna på pump.. första gången och de var nog bra.. för mig som inte gillar gymma så var de här en bra styrketräning, varje övning gick så fort kändes de som så nästa gång kan man ta i lite mera :) 
 
Hem duscha och avsluta med sushi!! :D 
 
NU sitter ja och kollar på masterchef dom lagar tårtor ser ju himla gott ut...
En perfekt ta hand om sara dag.. de ända ja saknar nu e sällskap av de manliga könet! :p
 
_______________________________________________________________________________
 
HAHA inte specifikt könet utan en karl såklart ;p
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker du har börjat stråla "pånytt" . Du verkar lycklig och lyser glädje om dug. Fortsätt med det!:)

Svar: tack :) Kul och höra=)
saraflojt.blogg.se

2014-03-19 @ 21:36:29
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag döööööör. Kön! Fisatan du är rolig flöffe!

Svar: hahaha jaa de lät ju så :p ;p
saraflojt.blogg.se

2014-03-23 @ 08:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0