Min dag

Godmorgon!
 
Linnea är på dagis idag, de skulle komma någon och sjunga och spela teater med dom idag så då får hon fara dit =) 
 
Var just på promenad förbi dagiset och vagnen var ute så hon låg nog och tutta :) 
 
Idag åker tjejen till sin pappa.. kommer på söndag igen..
Ikväll ska ja  på combat med Cindy hoppas de e lika bra fast de inte e Kicki :)
 
Imorgon pilates
Helgen vakar jag så blir inte mycket träning då
Måndag ska ja till loppis och sånt och på kvällen combat med Linda och kanske ja kan lura med cindy igen :p
Onsdag Först Salongen och fixa mitt hår, sen Massage och sen avsluta dagen med ett Pump pass! Tror inte ja kommer vara bra på de :P men provar iaf..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jessica

Hur ska du fixa håret? :D

2014-03-13 @ 21:09:07
Postat av: sara

Jag vet inte :p inte så mycket med längden om hon inte vill göra nå vursting :P men ja ska säga att hon får göra vad hon vill, pannluggen vill ja ha kortare och färga nå häftigt :p typ rödare hållet tror ja..

vart ju inte alls nöjd sist så.. men nu ska ja prova ny.. cecilia på salongen så ska se om de blir bättre :)

2014-03-14 @ 20:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0