Iiiih

Idag var en stor dag :p
De blev officiellt, berättade på jobbet att ja kommer lämna dom i sommar iaf.. 
Sökte tjänstledigt nu och ser om ja får de annars måste ja säga upp mig
för ja ska till PSYK i sommar!!!! :D:D:D:D 
Hur jävla kul är inte de?? :D ÄNTLIGEN! som ja har väntat och längtat..
 
Ska sluta på barnrespen 25 maj sen börjar ja på psyk 9onde juni så får 2 veckor där ledigt
sen ska jag ha så kul hela sommaren och bara ha de bra på mitt drömjobb! 
 
Ja de e härligt!
 
Ikväll var jag och Linda på Combat.. Kunde inte ta ut allt ja ville och röra mig som ja ville eftersom ja har värk i axlar och rygg idag efter massagen och träninsvärk i benen sen igår.. men ja gjorde ändå så gott ja kunde :) men lite stel sådär..
 
Nu sova ska sova länge imorgon hoppas ja :p de e ju så ljust på mornarna så de e svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0