Älskade bebis

GUD vad skönt och slippa jobba inatt och få gå nyduschad och ren till en nybäddad säng :) 
 
Och linnea är hemma :)
Har vart på dagis idag så hennes mamma fick sova lite efter 3 nätters vak..
Hämtade henne och vi gick hem i snön hihi
hemma busa hon för fullt hoppa i sacocäkcken, sprang och hoppa i sängen, "hjälpte" mig bädda rent, vi har badat tillsammans, lekt i köket och skrattat massor :D
 
Hon var jätte mysig och låg i min famn på soffan, kolla på tv och åt vindruvor, sen somnade hon just  i famnen såja bar henne till sin säng.. Älskade barn finns ingen som är bättre än henne hon är det bästa och käraste jag har!
Hon betyder ALLT för mig 
<3<3<3
 
Skulle vart och träna ikväll men ja skippade de.. hon var så mammiger när hon kom igår och ville bara vara nära mig som hon annars inte brukar vara så ja ville vara med henne ikväll och bara busa så de fick bli så..
 
JO Var också till Loppis och sånt ikväll med ett gäng kläder, vuxen och barn, lite annat krims krams, ska dit med mera sen onsdag kanske men iaf gå och handla bord 563 Alla saker kostar 5 eller under.. Tror inget kosta mera än de.. men sen fyller ja på med lite dyrare saker kanske men ändå FYNDA FYNDA ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0