åååhnej!!

Jag har tabbat mig iGEN! att allting inte bara kan flyta på utan problem..?? :P
 
vaknade lika glad som solen sken på oss och sen kom mamma hit till 7 tiden och så for ja på jobb
kom dit och hade en trevlig dag på jobbe med Evelyn :) 
Men varför sku allt gå bra? 
Jo då ska sara backa ut från parkeringen, står tajt med väggen och andra sidan evelyns nya bil!!
Jo nej den skiner så mkt tyckte ja så ja skrapar upp den lite med min nos så nu ser den lite mera vardagligare ut ;p
 
Jag svängde altså för tidigt och så skrapa dom i varandra våra bilar.....
 
Jag gillar tydligen utgifter...
Min bil ska på verkstad kom inte igenom besiktningen
dagisavgiften kommer snart
tandläkare ska jat till i veckan
ska på resa
behöver en ny telefon (har 8000 repor och tar seriöst 2 minuter att ta fram inkorgen eller annat på den)
nytt pass
reseförsäkring
 
ska ja fortsätta ? ;p
Men de ska nog lösa sig ;) Men ändå man behöver ju inte dra på sig mera än vad man måste..
 
Haft för övrigt en ganska gnällig bebis ikväll kanske sov dåligt på dagis? 
vi var och handlade ikväll och köpte små mini drick youghurtar hon tyckte de var SKIT KUL och dricka dom :p hon drack skratta drack skratt osv!!
 
Åt ovanligt mkt till kvällsmål
En halvt knäckebröd
en mini joggis
en liten mandarin
och en flaska juice .p
 
Hon somnade på 2 sekunder ikväll..
 
 
Har ju då panik över flygresan såg en bild på ett flyg och hjärta hoppa upp i halsgropen och ja höll på svimma typ.. ja hoppas ja får komma till psykolog innan ja ska åka så ja kan välla ur mig hur ja känner inför de för de e seriöst inte roligt asså är livrädd ja vill inte dö, de ja e mest rädd för nu e att flyget ska få nå fel påvägen ja menar  bilar går sönder när man kör tåg går sönder båtar stannar mitt på havet osv.. USCH!!

Kommentarer
Postat av: ida

äeh, du kan få låna lite benzo av mig så kommer flygresan gå finfint!

Svar: haha ja tacl :p
saraflojt.blogg.se

2014-03-26 @ 09:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0