Ingen skolflicka

Listan på dom som kom in i skola i höst kom ut idag på hemsidan men mitt namn stod tyvärr inte med! Men grattis Gisela som fick en plats :) 
 
Kom på 6e reserv.. Så får väl se då men som de ser ut nu så blir de ingen sjuksyster av mig... Synd eftersom de ger mig större chanser att få ett jobb på psyk men hoppas ja fått in en fot nu under sommaren och att dom tycker om mig att ja får komma om de blir nå vikariat eller inopp typ... Sååå men får se.. får fortsätta söka lediga jobb och se vad som finns. För tror inte som de känns nu så vill ja inte tillbaka till mitt gamla..
 
Så ut och leta jobb till hösten nu då...

Kommentarer
Postat av: jessica

äh, vad tråkigt! Nästa år! :)

2014-06-19 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0