stadsfrasse

eller stadsmajja, ja e ju ingen kille heller :p
 
sitter på jobbet, har ont i halsen...
Fick de dagen efter nyår men då kunde ja inte sjukanmäla mig dom sku ju bara tror ja var för bakis :p sku jobba natt så sku väl gå bra, igår jätte ont i halsen :S och hade försökt fått bort min kvällstur ikväll så sku dom tro att de var för att ja inte fick bort turen :p
så bara att jobba men blir de värre inatt så måste ja ju vara hemma ja måste tänka på patienten också. inte kul om hna får ont i halsen :S
 
Flyttat till stan nu också.. igår kom gulle jessica gulle jenny gulle roth gulle mimmi och gulle josefin och hjälpte till
de var guldvärt :D:D  love yah <3
 
och idag for ja och linnea dit till 10 plocka upp låda efter låda gick skit fort och så mitt i allt så var de uppe ;D
 
Inatt ska ja sova där första natten, tur att jessica kommer och håller mig sällskap ikväll så ja slipper sitta där ensma innan ja ska sova .p
 
är ju kul och bra och allt men jävligt tungt också :S tycker synd om J som är så ledsen just nu gråter och när man ser de i ögonen på han att han menar de han säger och att han seriöst är så ledsen. Det är ju bara jag som känner han på de viset och bäst ingen annan därför tungt och se någon man tycker om så mkt så ledsen och gråta så mkt pga en själv... : / Men är bäst såhär just nu...
 
längtar till tisdag då ja ska på massage!!
Ska fixa min dator också måste köpa minne så ja kan surfa på datorn :p
 
Har ju fått lön för någon dag sen och vad gör sara då? jo klickan in på ebay..
för 20 euro fick ja en plånbok, leksak åt Linnea och väggdekal :)
Väntar en tröja också en varm tjock mysig =) kostade 10 euro från förra lönen :P
 
Hejdå
 

Kommentarer
Postat av: ida

men flöffe. du har väl också rätt att vara glad och inte ledsen? du är tuff och jag tror på dig. hör av dig om du vill! puss!

Svar: tack Ida:) ja de tycker ja att ja har :) Puss
saraflojt.blogg.se

2014-01-08 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0