Nytt år allt är nytt :p

Nu är det 2014..
det betyder ju såklart nytt år som man hört så mycket att man vill spy när man hör dom orden :p
 
Men ja har ju börjat mitt nya liv och de känns bra =)
 
Ny lägenhet, jag bor i stan och de ända som e kvar är lådorna i förrådet i saltvik måste väl fara efter dom någon dag här om ja får bil osv..
 
Jag ska nästa vecka eller veckan efter skaffa kort på avancia igen och börja träna =) ska bli skönt som ja längtat.
 
Jag har börjat jobba igen inte bara vikarie
 
Jaa altl känns så nytt och fräscht..
 
Idag ska ja til Maxinge med Cindy de var ju evigheter sen :D
 
och så åker linnea till saltvik och kommer hem lördag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0