Mycket roliga saker ;D

hihihi ja blir helt upspplet så ja nästan glömmer bort vad ja ska berätta!! :) 
 
Min dator kom hem imorse ja fick ett mess att den var klar så hoppade diret i bilen efter den :D 
 
så skönt att kunna sita här på den och slippa telefonen , nu får telefonen vara telefon och datorn dator :) 
 
Jo ja fyllde ju då år igår
och i lördags hade vi fest :) 
jag fick MASSOR med fina presenter herregud!! :D <3
 
Helkroppsspegel
kaffeamaskin + kaffe
vinglas
presentkort på ögonfrans förlängning 
presentkort på massage
presentkort på perfect home
 
Igår fick ja av mamma och pappa en mikro
av mormor pengar som ja ska klippa mig för tänkte jag
farmor en brödrost och tulpaner
och av pappa den tadiotonella rosen som jag fått sen ja var 13-14? och josefin samma sak :)
 
Asså kan man få bättre presenter ? :D
 
Så på torsdag, imorgon ska ja ha perfect home party ;D
Måndag ska ja klippa och färga och måndagen efter de den 17onde ska ja göra ögonfransarna :p
iiiih :)
 
Har lite annat jävligt kul och roligt på gång!!! är så jävla uppspelt men får se om de blir av först men ja  håller tummarna :D :D
 
ska bara boka massage till sen är ja som en ny människa :p 
 
På fredag blir de avancia! och Lördag! 
 
Pussochkram

Kommentarer
Postat av: jessica

wiieeee äntligen har du börjat blogga igen :D:D

2014-02-05 @ 17:04:13
Postat av: sara

yess nu e ja tillbaka ;D

2014-02-05 @ 21:29:44
Postat av: Jenny

2014 är ditt år!! :D

2014-02-05 @ 21:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0