Barnfria dagar

Har varit barnfri sen i tisdags..
Jag har spenderat min tid på jobbet och avancia..
I tisdags efter hon for till Joseph for ja på kvällsjobb
 
Onsdags var ja på jobb på morgonen och sen på kvällen till avancia på step, var riktigt roligt ännu som ja tyckte för 3 år sen som ja träna så de kommer ja gå på nu också :) 
 
Idag vakna ja halv 10 trodde inte mina ögon när jag kollde på klockan..
Steg upp åt frukost och sen iväg till avancia på 45min core, var också jätte bra jobbade mycket magövningar som ja behöver!! 
kommer nog också gå på de mycket =) 
Sen hade ja skype dejt med jenny jessica madde och catrin. var roligt vi prata i 2 ½ timme och kändes NÄSTAN som att jessica var hemma och vi hade kaffe dejt :p
Sen måsta ja fara på jobb och nu e ja faktiskt trött fast ja sov så länge borde nog gå och lägga mig fr imorgon bitti klockan ska ja på spinning med mimmi!
 
jag har ju alltid sagt att man e ju blåst om man stiger upp halv 7 för och fara och träna!! men nu e de ja som gör de själv...
 
skulle inte gjort de om inte mimmi kommer hit sen och äter frukost och polar sen :) 
 
Imorgon e de alla hjärtans dag och ja ska hämta hem min älskade linnea :) Tur att ja har henne då imoron om alla ska vara kära och mysiga.. 
 
Tack och Hej 
Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0