Blondiiie

Jag har för några dagar sen funderat på när ja var blond ;D de sku va kul och va blond igen :D blond och brun till sommaren..
 
Men nu har ja några extrakilon på min kropp så de går inte nu eftersom mitt ansikte är så runt.. :p så om X antal kilon bort så kanske.. lagom till sommaren då kanske..
 
tycker ni ? 
 
 
 
 
 
Fyfan vad ja saknar min vovve.. Tittar på videoklipp, gråter och saknar..
Linnea frågar titt som tätt  om han kommer hem, "kommer han kanske månda tisda? " säger hon.." han kommer snart " 
Men de e fan tungt och förlora sin vovve :'( <3

Kommentarer
Postat av: mamma

inget ont menat om blont men du passar i den färg du har nu o prosessen me blondering e varken bra för människa eller miljö kan jag tro kram

2014-12-03 @ 20:12:18
Postat av: mamma

tänk inte så mycket på vikt hit o dit du mår mycket bättre då du e bra som du är å e de nån som inte fattar de så e de inget att bry sig om

2014-12-03 @ 20:17:16
Postat av: Carola

Gillar din mammas kommentarer! :) <3

2014-12-06 @ 20:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0