Torsdag

Igår var ja på jobb igen ;) (psyk) dom ringde i förrgår och ville ha in mig. SÅKLART ja kommer sa ja och så jobbade ja igårmorse :) kulkulkul :D
En vecka tog de så var ja tillbaka :) 
 
Idag lämnade ja linnea på dagis sen åker hon till pappan..
Jag har städat hela morgonen, torka damm skura golv dammsugit diska städa toan dammsugit balkongen vädra bätdda rent osv.... 
Nu myser ja med min puppi som ligger i famnen och sover :) 
 
Väntar på att mimmi ska komma in ska vi göra någge
Ikväll är de me & i party hos linda. 
 
Imorgon ut till ted och fina vi ska ställa i ordning för lördagen :) Blir väl någon öl då också :)
Sen lördag ut igen och laga bål och grejer.. ted tyckte ja sku sova där att ja inte behövde fara hem emellan så får se :) 
Lördag iaf Kräftiskiva ala sara ted och fina :)
blir nog några stycken iaf, så får man se hur de slutar men de ska väl gå bra ;d 
 
Söndag bakis oh så kommer linnea till mig :)
 
Måndag kanske en liten trip
 
Tisdag Linnea 2 ÅR!!! :D Kalas på kvällen
 
Onsdag operera min finaste rex :( :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0