påsk = fusk ?

Idag var jag och linnea till maxinge och handla lite o luncha.. käka cesar sallad med bulgur och kyckling så den var ju okej :) 
Åt joggis till frost börjar tycka om den där naturella son inte var så god när ja börja :p 
 
Sen for vi med Josefin till kungsö och chilla :p
Sen hem och laga den godaste middagen ja ätit på länge lax med räkor kräft ris och wokade grönsaker :)
 
Kommer nog fuska lite i påsk har ätit ett kinder ägg idag redan och resten av påsken då? :p vi får se.. he
 
Var på cirkel ikväll var inte så jätte kul men helt okej :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar naturell yoghurt! Men var av samma åsikt som dig förut. Men nu när ja ska äta med smak så Usch och fy vad sött det är!!
Hur kör ni träningen.. Vad ni vill eller ff program ibland?:) jag längtar att gå programmet.. I januari ska ja o syrran göra det:)

2014-04-18 @ 08:12:38
Postat av: sara

jaa de var asigt men nu e man sugen på de på morgonen och på kvällen igår tex efter träningen så var aj sugen på keso och räkor och inte godis som josefin hade med sig nog för att ja tog någon godis men ja var sugen på keso liksom :p

Jo vi eller jag kan ju bara svara för mig sjlv :P Men far ja till avancia på pass så gör ja inte FF men andra dagar gör ja FF och om ja e på bara balance eller lugnt pass så kör ja FF också..

2014-04-18 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0