Nattt 2 av 2

Godnatt
klockan är 23:36 och ja sitter på jobbet..
Andra natten och sista natten:)
Igår var de tungt och jobba eftersom vi var ut i Lördags och rojvade och firade Mimmi :)
 
Vi började på mariebad hyrde spa avdelningen, bubbla, drack bubbel och hade trevligt!
 
For hem till mig och fortsatte en stund innan taxin kom och vi drog till arken :)
Där var de å kul, träffa massa människor och dansa drack och hade kul :D
 
Igår vaknade och for och käka med mimmi cindy linda och milo till draken..
Hem till mig mimmi och cindy kom med och hängde där halva dagen :)
sen fick ja sova en stund innan jobbet men herregud vad tungt de var...
 
Idag sov ja till halv 2
for iväg med mimmi till stan, köpte telefon åt mig (samsung galaxy S5 ) Kom ut i fredags ;) yeye..
for och kika till HM och sen hem till mig lagade FF Pizza vart faktistk god!
drog till sparhallen och sen måsta ja på jobb.. ska bli så skönt och få komma hem till sängen!!
 
Fick SOLO idag också så ska läsa den inatt och pilla på min nya telefon :D
 
På onsdag med sista kommer Josefin hem yeeeiii :D
sen e de påsk!
 
som ni förstår så fuska vi lite under helgen med FF
men nya tag imorgon :)
ha de bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0