Jag sprang!!

Idag var de uteserverings premiär på ångbåtsbryggan med mimmi och Josefin. käkade pesto pasta med kyckling :)
Så for vi och kika till maxinge, köpte en rosa/korall färgad vardags sommar klänning och ett par korta träningsbyxor..
Har fastnat mer och mer för korall färgen eller redan förra året gillade ja och föll för de men nu kommer ALLT i den färgen de e en härlig sommarfärg :D
 
den var mera rosa än korall..
 
Sen for ja och josefin hem till mig och kolla på Berg och Meltzer i america SÅ JÄVLA ROLIGT!!

hahaha dom är så knäppa tänker bara på att de sku vara samma sak om ja och mimmi eller ja och fina gjorde någge såntdär ;p hhah
hängde lite och sen fick ja för mig att ja sku springa så ja körde ut josefin och for ut och sprang :)
Eller ja gick och sprang i refrängerna på låtarna :) 
Det var jätte roligt och skönt men ändå jobbigt.. hehe
Tog en vända på 3.22 km på tiden 25:52
Pulsen var på 172 när ja kom upp på parkeringen. (inte för att skryta men ja har ju pulsmätare på telefonen, sätter fingret på en sensor på baksidan så mäter den av ;) )
 
Inte så bra kondition ;) men man kan bara bli bättre om man övar =)
 
Nu ska ja klä på mig något somrigt för de känns som sommar idag och fara till Jenny på påsk party men nykter eftersom ja måste jobba imorogn hela dagen... 
 
ha de :)
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

men satan så duktig du var!
jag sprang ju 3.1 km på 25 min när jag hållit på sprungit i 1 år :P

Varför vill du veta pulsen då?;)

2014-04-20 @ 09:58:16
Postat av: Mimmi

Jaa men du orkar ju springa hela rundan? ja måste ju gå emellan för att orka :p haha

jaa asså de vet ja inte ja kan inte veta varför alla vill ha pulsklockor och mätare när man tränar :P

2014-04-20 @ 18:12:21
Postat av: Mimmi

varför har du kommentrat i mitt namn?:P
Jag kunde inte förstå hur jag själv hade svarat på min kommentar haha :)

2014-04-21 @ 07:29:41
Postat av: sara

hahahha jaa säg de virrig i huvve ;D

2014-04-21 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0