:(

Jag kan tyvärr inte vara med på min gudsons dop idag :( det känns jätte tråkigt!!

Jag är snorig ännu vaknade med ont i halsen igen och nej usch.. dom Och jag är rädd att wilmer som bara e en månad ska få någge skit av mig så de ville vi inte.. så ja får tyvärr vara hemma.. :S
men ja blir gudmor ändå :)

Presenten får ja fara med när ja e frisk igen..
Ska ändå på jobb imorgon så frisk är ja men jaaa.. tråkigt : /

Ska fara med vagnen som ja lånade av Hesse tillbaka till henne senare.. hoppas vattnet går när ja e där ;D hehe

Nu ska ja snart göra mina FF övningar :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Åh vad synd att du blev sjuk :( :(
Jaa klart du blir gudmor ändå!! :)
Gulligt att du tänkte på wilmer också iallafall <3 :)

2014-04-05 @ 20:23:46
Postat av: Sara

jaa vill ju inte riktigt att en liten bebis som han ska få förkylning med grönt snor och ont i halsen :S :p

2014-04-05 @ 20:43:42
Postat av: Jenny

Ja jättetråkigt var det :( nåja, ni har hela livet på er att umgås iaf:D påminn mig om att du ska få fadderbrevet när vi syns nästa gång!

2014-04-05 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0