Ångest, panik, psyko?

Jag har sån jävla ÅNGEST över att flyga ja kunde inte ens se en ritning på ett fygplan så fick ja panik.. Tänker på de varje dag och får hjärtklappning osv.. så jävla asigt...

Nu tror ja att världen försöker säga åt mig att inte flyga genom olika tecken...

Ett flygplan försvann
Ett måsta nödbromsa på startbanan och hade punka på alla däck
Idag var de någge till..

Sen nu ser ja på renes rubriker och dom pratar om döden att man ska göra en låda efter sig till sina barn..
Usch ja vill inte dö ja vill leva länge med Linnea!
hoho ja börjar nästan gråta när ja tänker på att ja ska flyga!

Tur att min psykolog ringde idag och hade tid för mig på Torsdag så ja kan få prata ut med någon proffessionell om detta problem ja har :p

nu måste ja gå och lägg mig så ja slutar :p

tur att ja vet vilka som läser min blogg att den inte är offentlig så man kan skriva av sig lite utan att hela världen vet hur psyko man e ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen mig.. O inte e d kul då melvin "härmar" flyg.. Wroooom... Booooom!

2014-04-01 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0