Hatar min dator och älskar min dotter

Min dator hatar ja just nu... den rasa typ i förrgår och säger att minne har gått sönder...
Joseph och Jan har klurat på den i 2 dagar och försökte med jans ett minne men nej de går inte... så den måste väl in på lagning.. Kul!
saknar och spela alla facebook spel kan ju inte göra de på telefonen...
 
jo ja vet om man laddar ner appen men då måste man börja om från nivå 1 de tänker ja inte göra..
 
Men då e de ju tur att ja har en dotter som livar upp mitt liv :D
 
häromdagen när ja jobbade kväll så var hon hemma med Joseph och när dom sku sova så precis innan hade han plockat bort alla leksakerna i lådan och sen gått till sovrummet, ropat på linnea och hon kom in i sovrummet, titta omkring sig och ba näää
så sprang hon till köket till leksakslådan och plockade fram "mysis" då hade pappa städa bort mysis i misstag..
Sen kunde hon gå och lägga sig ;p haha GULLUNGE <3
Mysis är hennes snuttekanin som en snuttefilt med en kanin i mitten sån som alla har :)
Hon har den hela tiden hon kan inte sova utan den och när hon blir trött och mysig så hämtar hon den och kommer och kramas och myser..
 
ååh gulle gumman min!
 
Imorgon börjar babysimmet också ska bli kul :) få se om man får med pappan någon gång också .p
imorgon jobbar han och sen sku han väl jaga och på fredag ska han ut så om någon vill umgås
 
Kanske ha lite middag eller någge på fredag? och sen lite mys på kvällen?
Fina & Johanna i hammarland? Jessica? Jenny? någon någonstans? :)

Kommentarer
Postat av: jessica

kanske kan haka på :) vi far till helsingfors natten till lördag (jag och nathalie) :D så ska kika lite hihi

2013-09-05 @ 00:36:37
Postat av: Gisela

Nä, du connectar appen med fb bara så kommer du till samma bana som du är på, det synkar :)

Svar: jooo ja gjorde de igårkväll men den har ju inte uppdaterat banorna så långt ja har kommit så fick spela gamla fanns bara till 191 kankse de stod att de kommer flera snart.. men du har iphone va? så då kanske dom har uppdaterat..
saraflojt.blogg.se

2013-09-05 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0