Veckans planer

Veckan som kommer har ja ganksa mkt planerat :) de gillar jag :D

Måndag: morogn besikta Josefins bil kvart vöer 10 sen pola?? Lunch kanske? På kvällen till cindy på kalsa:)

Onsdag: perfect home party hos mig eller i kungsö ;D SHOPPA! ;D

Torsdag: simma med Linnea hon har ju vart febrig 2 veckor i rad nu så hon längtar nog tills torsdag då hon ska få simmaigen:)
Första vewckan var de förkylning pga tänder och i torsdags pga vaccinet :S

Fredag: jobba kväll :)

Jepp men däremellan ska ja hinna träffa er kompisar och vara lite med Joseph också :p


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fullt upp i veckan verkar ni också ha :) Nu måste jag gå summera min kommande vecka på bloggen också, alltid så skoj :P

2013-10-06 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0