Onsdag

nu är vi tillbaka igen igår och förrgår funkade inte de här ritkigt men nu verkar de funka igen :D
 
Ja vad har hänt då? jag och Jenny var på marsipankurs med jenny de var faktiskt roligt och vi fick ihop lite figurer, dom kom längst ner av alla bilder såg jag nu :p

Men ja passa på att tömma lite bilder från telefonen cokså nu på samma gång som ja har tillgång till de.. .p




Linnea åker badkar i vardagsrummet ;D
 
 



har hoppat in i lådan..
 
 
 
Linnea med sin mormor på maxinge och busar :)
 
 
 
hur funkar det här??
 
 
Linnea redo för att gå ut ;p
 
 
 
Min nya frilla efter att jag var hårmodell :)
 
 
 
Våra figurer vi lagade.. en bebis (med L på som Linnea fast hon e nog sötare än den där ), Tomte, hund, Räv, 2 rosor och en gris med ett äppel i munnen : )
 
 
Så nu ska ja laga fina tårt dekorationer sen då : )
 
imorgon ska vi på Fri från narkotika seminarium med jenny jessica och sazze, kommer bli riktigt intressant.
Tack och hej
Pusspuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0