Nattjobb

Sitter på jobb inatt. skulle hellre vara hemma och tutta..
fattar inte varför ja tar nattjobb om ja ändå inte orkar? :p
men de e väl för att pengarna lockar..

Har iaf sökt om att komma tillbaka på jobbet typ 74 procent eller 78 var de men 30 veckotimmar iaf från och med januari
då är de meningen att Linnea ska börja på dagis, halvtid.
Kan ju inte utgå ifrån att Joseph inte hittar jobb.. måste ju utgå ifrån att han har jobb och inte kan vara hemma med henne sen mitt i allt så får han jobb och så måste man söka plats osv..
så nej nu gör vi såhär:)

Jodå imorgon bitti när ja slutar kommer mamma min och leker med Linnea så jag får gå och sova och sova ´hela dagen, tills de e dax för sim på em..
eftersom joseph faktiskt ska jobba någtra timmar åt Krister.
Så min gulliga mamma kommer ut och ställer upp som vanligt :) <3

Kommentarer
Postat av: mamma

tack du är gullig du också de värmer i hjärtat jag blir glad i hela kroppen kram

2013-11-05 @ 09:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0