Vilken natt

Igår skulle joseph vara och spela hela kvällen / natten med Jan som kommit hem nu efter sin praktik dom har inte setts på 7 veckor så nu måsta dom ta igen förlorad tid :p
 
Jag jobbar ju idag morgontur och Linnea skulle vara i Kungsö så ist för att väcka upp henne 6 och fara till kungsö så sov vi där :)
 
Hon var jätte speedad.. hon brukar normalt vara de på kvällen innan gröten så vill hon vara naken och springa och busa av sig den sista energin men igår var de extremt :p klockan 22 somnade hon på soffan och ja med :p
 
La henne i sängne så kolla ja och mamma på maria montazami ;p
 
Men sen vid halv 1 så vakna Linnea och skriker och gråter håller på till 3 tiden... SUCK!
Hon är ju lite snorig så därför och hade inte me mig snorsugen (pucko) så försökte få henne och lugna sig bara.. Mna kan bli så trött och irriterad när de händer på natten, annat om de e på dagen men på natten när man vaknar av att någon skriker och skriker och inte slutar.. Nerverna!!
men sen jo vid 3 somna vi..
 
Och halv 7 när min klocka ringde så låg hon nästan upp på mig och krama mig och andades på mig då kan man inte annat än le och då glömmer man hur natten varit..
Gullungen min <3
 
Ikväll kommer Fina och Johanna på besök Och levi och alvin såklart :D
 
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0