trivs DU?

Sen vi var på fri från narkotika seminariet och lyssnade på Stefan som är en föredetta missbrukare, har ja funderat och ska börja leva efter några kloka ord han sa.
Jag haka upp mig på de där och har börjat använda de i mitt liv, men måste ta en kategori i taget..
Nu håller ja bara tummarna och hoppas på att ja kan svara JA om ett tag :)
 
Trivs du?
Är svaret Nej på den frågan så måste du göra förändringar, kan vara att byta jobb, säga upp kamratskap..
han menade allt i livet trivs du med ditt förhållande? Jobbet? Kompiskretsen? Hobby? Träning?
Ja allt, ställ dig frågan Trivs du? och se vad du får för svar, är svaret nej? You know what to do!

Kommentarer
Postat av: jessica

Joo, det där fastna jag för också! Så jäkla bra och så enkelt egentligen, varför vara kvar i någonting man tex. blir obekväm i eller om svaret blir nej, livet blir ju aldrig förändrat till de bättre annars!

2013-11-10 @ 00:08:54
Postat av: sara

Exakt :) tyckte de var ganska bra sagt så nu håller ja på betar mig genom alla kategorier i mitt liv :p Trivs ja och förändra dom saker ja inte trivs med..Vissa kankse tar mera tid än andra men till slut ska ja kunna titta på mitt liv och säga ja trivs :D

2013-11-10 @ 02:38:20
Postat av: Jenny

Jo usch vad bra han var! Men bra Sara! :) Alltid bra att se över sitt liv emellanåt, blir ju lätt att bara "flyta med". Skulle nog också behöva fundera över detdär :) Överlag är jag nog jävligt nöjd med mitt liv som det är nu måst jag säga, men nog finns det ju alltid vissa saker som man inte är nöjd med (tex. jobbet då, men kanske det har blivit perfekt tills jag börjar jobba igen ;P)
Är ju ofta jobbigt att ta tag i saker, men det lönar sig ju i slutändan! :) Hejja dig, hoppas du snart kan svara Ja på allt! :)

2013-11-10 @ 16:55:41
Postat av: Johanna

Jävlar va bra ! Bra gjort och ska göra detsamma!:) kramis

2013-11-10 @ 18:58:45
Postat av: ida

Ord. Livet är för kort för att leva olyckligt och halvdant!

2013-11-11 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0