Måndag till Tisdag

Tack för fina respons på förra inlägget =)
 
Inatt jobbar ja igen men hujj vad de e tungt och vaka, jag älskar och sova och ja blir lite irriterad när ja inte får de...
 
BARA 4 ½ timme kvar.. hur ska ja hålla mig vaken, har just ätit mina nudlar, hjälpte lite iaf..
så nu går de en stund till..
 
Snart måste man  börja fundera på julklappar till familjen och mitt gudbarn Levi och alla andra:) iihi gillar de..
När är de julgatan öppnar? första dec? eller lucia eller när är de?
 
och när är lilla jul?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja usch vad mysigt med jul:) Lillajul är 30 november!

2013-11-12 @ 12:04:02
Postat av: Jenny

och julgatan öppnar 28 november!

2013-11-12 @ 12:05:16
Postat av: sara

tack jenny :D

2013-11-15 @ 17:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0