Livet som småbarnsmamma

Tur att ja vet att inte hela världen läser så ja kan skriva vad som händer i mitt liv :P är ju ändå en dagbok så.. :p
 
Ikväll skulle vi mysa inget planerat så vi bara myste i soffan, skulle lufta rumpan på lillan som ja annars inte gör så ofta..
och lade en handduk under (hade just bytt bajsblöja) Och så tog ja upp henne i famnen och stod, skrattade och busa och sen börja de lukta illa, la ner henne på handduken och så oops
hon hade bajsat i min famn, på mina leggings mitt linne och på hennes ben.. 
 
gick ner kastade allt i tvättmaskin tvättade av oss själva och vi var rena och fina igen, nej då spyr hon över mig och henne..
 
SUCK! Börja om igen 
 
ja de e härligt.. :p
 
Godnatt
snart sova och hoppas på en bättre natt nu..
Imorgon sim igen :) 

Kommentarer
Postat av: Carola

Hahaha..tur att sånt där inte händer allt för ofta iallafall :D

2013-03-09 @ 07:51:30
Postat av: Jenny

hahaha! men lite kul är det ju ;)

Svar: hahah för er som läser förstår ja jo :p
saraflojt.blogg.se

2013-03-09 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0