Jävla sonera

ja som rubriken låter så är ja förbannad på sonera..
 
Imorse skickade ja ett mess, tänkte efter en timme varför får ja inge svar??
efter 2 timmar hmm vad e de här..
jo då hade ja ingen sändning..
 
då har dom stängt av IGEN vad e de 3e gången på några månader bara..
asså herregud.. och hade ingen räkning hemma eller påminelse.. 
 
for till mamma, ringde sonera.. jaha ja ja vet inte ja fick ja till svar, vi har fel adress här..
så gav ja min nuvarande adress men nej dom hitta inte den (har väl inprogrammerat i datorn typ)
så nu ska ja få mina räkningar till mailen..
 
Och så bytte ja paket grejjs..
till 6000 minuter samtal
1000 sms
och högsta internet..
och de här att de inte kostar extra när man e i baltiska länderna..vilka dom nu är ; ) 
 
jo så dom satte igång den direkt.. men de e ju fan att man inte får räkningar och inte en påminelse heller så stänger dom av.. men nu ska de väl vara slut på de.. 
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har haft samma sak med sonera. Fick ingen räkning, ingen påminnelse utan mittiallt fick jag bara ett brev och då hade det gått till indrivning!! Utan någon som helst förvarning, och detta var innan vi flyttade till kungsö. Man blir så jävla sur. Extra kostnad på typ 25€ som inte ens är mitt fel. fast det konstiga var dock att dom inte ens stängde av min anslutning.

Men vi har haft stora problem med posten det senaste halvåret.

2013-03-13 @ 07:19:41
Postat av: Linda

Det var jag dom skrev :)

Svar: jahaa okej konstigt.. funderar på att byta till ÅMT faktistk.. JOO ja har också fått en till indrivning fast ja inte fått påminelse ens så att :S funderara som sagt starkt på att byta
saraflojt.blogg.se

2013-03-13 @ 07:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0