hjärtegull

 
Igår när ja skulle gå och lägga mig kom de rök ur öronen på mig ja var på riktigt dåligt humör, arg ledsen och allmänt förbannad..
 
Men sen när man kommer till sin säng och ska kika till lillan i sin säng så ser man hur hon har kramat lilla hästen som hon älskar och ska alltid ha med sig när hon sover.
Då kan man inte annat än somna med ett leende på läpparna :) 
 
Den där hästen har hon fått när hon var bara någon vecka gammal av Gudmor Fina hennes första häst :) och nu har hon den alltid när hon ska sova, hon har börjat med att hon lägger sig på sida och så ska hon ha någge i hndern och känna på innan hon somnar och då e hästens svans och man alltid offret :)
 
Påtal om gudmor så är ja super nöjd med våra gudmödrar :) Ställer alltid upp om de e någge och så gulliga.. Ja de var absolut rätt val!! :) <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att du känner så Saris :) fast jag får ångest när jag är upptagen och jobbar mest hela tiden :S man finare gudbarn kunde man ju iallafall inte få! :D

Svar: jaaa men inte behöver man träffas varje dag :p ja nej de var rätt val vi gjorde iaf :D
saraflojt.blogg.se

2013-03-12 @ 19:34:47
Postat av: Fnis

Puss!

2013-03-14 @ 14:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0