Kärleksmusik

Sitter och lyssnar på min spellista som heter " <3 " på spotify det är en lista med min och josephs låtar.

8 låtar..
dom får mig och tänka på lite olika saker, för de första får hela listan mig och tänka på när de var slut mellan oss och ja satt och lyssna på den på högsta volym varje kväll och lipa typ..

men sen finns
Redrama - Du. Som han skickade åt mig när vi började dejta, jag jobbade natt och sa att han sku skicka en låt så skicka han den ;) då pirrar de i magen när ja hör den :D <3

One moore night - Maroon 5. Den grät ja mkt till :p som låter lyder ja ville bara ha en natt till med Joseph när de var slut.

Zara Larsson - Uncover. Den nyaste tilllagda låten och den lyssnar ja på nu förtiden och tänker att vi hittat tillbaka där vi var en gång :D
som hon sjunger "Forever and ever will never change"

Sen har vi mina bröllopslåtar ;)

Takida - You learn. ska ja tåga in till ;) som ni alla hört 1000 gånger när trumvirveln kommer ska ja stå där i dörrarna med solen bakom så ja lyser upp och oj :D

Bed of roses - Bon jovi. Har ja sagt ända sen ja träffa joseph den ska spelas på bröllopsnatten och de ska vara rosblad på sängen och han ska bära in mig och lägga mig ner i sängen och ja resten kan ni luska ut ;)

De var några exempel.. :D


Kommentarer
Postat av: Inger

Härligt , då väntar vi på inbjudan till Bröllopet ;)

2013-06-25 @ 21:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0