har glömt och berätta

om en gång när ja var på babysim för någon vecka sen så hände en liten "sara incident" igen...

Efter vi simmat i bassängen står vi i duschen jag och 4 andra mammor, alla på rad bredvid varandra såklart.. ungarna i baljor på golvet och ja så en Libero barn schampo som någon hade tagit med sig och ja tänkte den kan ja låna och prova på linnea:)

Jag tar den och klickar ut en klick i handen varav mamman till höger ser mig och frågar
- åååh vad har du för schampo? Min lilla kille har inte provat något ännu för alla i min släkt är allergisk men fårj a prova? :)

jag: eeeh jaa jo de e libero ta du bara, Medans jag tittar omkring mig och hoppas på att ingen annan mamma ska säga att de e hennes flaska som ja först snyltar på men sen även bjuder bort till någon:P

Men som tur är så va de ingen som reagera så kanske de var någons i gruppen som var i bassägen :p
HAHHA tur som fan

fatta vad pinsamt om någon sku sagt va fan gör du de e min flaska och du bjuder runt de till alla????

HAHA :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA jaa tänk om hon sku ha stått bredvid, ägarn :P hahah men kanske hon gjorde de men inga våga säga någge :D ååh du e roligt du

2013-06-04 @ 20:49:42
Postat av: Johanna

Haha du e knäpp !!!

2013-06-05 @ 09:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0