familj och vänner

Min midsommar har ja spenderat med Familj och Vänner:)
 
I fredags jobbade Joseph hela kvällen, Jag var i kungsö träffade stefan viktoria tuva, Macke och johanna och mamma och pappa såklart..
vi var är hela dagen :) 
Sen kom joseph med rex också så han fick vara med och springa och simma ;D 
 
Vi grillade Lamm, så jävla gott :) Bra kock min pappa är :) 
 
Sen bar de av till Kastelhom med jessica och sazze och kolla midsommarstången restes och madde var också där.
Sen fo vi vidare till Bergö och träffa catrin och danny..
och så hem och tuttii :) 
 
I lördags var vi med Fina och Ted till stenis :) 
Linneas båt premiär! 
Men for hem och sov..
 
Idag har vi inte gjort något alls i princip..
hemma vart på promenad runt bostadsområdet.
 
Sen kom vi hem skulle ja gå in efter tvätten och chopp så var re borta!! 
fn tog bilen for runt kattby och rop på han..
 
sen kom ja hem igen så står han vid lägenhetshusen bredvid mig dyblöt.
då hade han bara gått ner och simmat i träsket.. hmm.. 
 
japp så kan de gå.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0