rockoff vikingamarknad SOMMAR!

Nu ska ja berätta om min underbar helg :D
 
Torsdag, for med Linnea till kungsö, fixade mig och drog iväg till Sofia på förfest med Jessica Sazze Catrin Mimmi och Sofia
drack och drack tills vi sku åka in till stan med partysnipan över slemmern och in till rockoff! 
inne träffa vi Fina Josefin Jimmy Tanja Patrik Kris Ola typ och stiftelsen var jätte bra när dom 2 låtarna man kunde kom :P hahha skrek och sjöng och ojoj vilken härlig känsla..
Men sen hade ja ingen röst tills igår måndag också!
 
kolla på farbror fläsk dansa på bordet och allt som hör till innan vi vandra ner till arken, hem vid 2 och då var joseph my jan och gambler hemma hos oss :) 
 
My bodde förövrigt hos oss torsdag till Söndag :) 
 
Fredagen upp igen och börja men idag var de vikingamarknaden som gällde och SJÖN!!! :D:D
packade ihop jag my peter joseph och gambler drog iväg på sjön .. iiiiiihh
 
till en klippa sola simma och grilla och drack hela dagen så jävla härligt.
på kvällen drog vi med båten till marknaden hitta alla möjliga där 
 
drack och hade skit jävla mysigt som vanligt :D
Jag sköt pilbåge ;)
 
vandra ner till hamnen sen på natten och hamna i Johns båt där var de massa folk kizen jannica corre och bill och olivia och ove och alla :) 
satt där ett tag så puttra vi hem ja joseph och my
 
Lördagen upp igen handla, sen strömma de in folk :)
Jag joseph my kizen jannica corre bill maurits marre sam kanske glömt någon...
 
vi grilla och käka och sen tll marknaden igen :D
kolla eldshowen fan vad bra de var igen :)
 
drack och gick runt bland tälten och hade skit kul :D:D iiih
 
For hem och käka kräftor vin och baugett mitt i natten vi bjöd ver robban också som var snäll och hämtade oss.. :)
 
Söndagen kom Linnea hem hon vart jätte glad och se oss :D:D <3
 
har alla bilder på kamerna och sladden e någonstans i förrådet så kommer en annan gång bara 3 bilder från kameran kan ja bjuda på nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0