Nytt nytt nytt

igr var vi till jessica iaf sofia och basse överatala mig och kom och hämtade mig och Linnea :) 
gulligt!!
Men nu får ja minirejsern idag så nu kan ja ta mig ut i världen igen :D 
 
jo men min bebis har börjat med massa nya saker :) 

Massor med nya ljud ska vara med i konversationer och testa rösten på alla olika sätt :p
 
Och hon har börjat suga på tummen asså riktigt på tummen inte bara hela handen jo visst gör hon de men har kommit underfund med att man kan bara suga på tummen ;p Men mamman vill ju att hon ska ha nappen är lättare och ta bort den liksom.
 
Idag låg och sku sova kl 11 hon somnade snällt som vanligt, vaknaded efter en halv timme och var vaken gick och kollade med jämna mellanrum, nej hon var vaken hon låg och tittade på sina händer, kvart över 12 tog ja upp henne :p
 
Nu ligger hon och tittar sig själv i spegeeln de var skit kul ju!! Skrattar och flinar och pratar med sig själv :) 
 
Och så kraffsar hon med naglarna överallt!! nyaste e soffan.. de var jätte intressant har legat flera miuter idag och bara kraffsi kraffsi =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0