Min stackars lilla Bebis <3

Inatt har vi inte sovit så mkt nej
Igår fick hon ju 3 vaccin
och igår när hon skulle sova tog de en timme innan hon somna, jaja tänkte ja de e vaccinet.. 
jag gick och la mig tidigt halv 11..
då var hon vaken och ville inte somna om, gnällde hela tiden sov någon minut men vakna och gnällde, 
gav lite mat och nappen men inget riktigt bra
sen mätte ja feber då hade stackaren 38,6
men de e ju inte så mkt för bebisar har ju ingen feber upp till 38 
 
gav supp och sen somna vi 4 och klockan 9 imorse var de någon som väckte mig med ett skratt och lite prat ;p
jätte glad och som vanligt
 
Lite gnällig nu så nattade henne i vagnen och körde in henne i de andra rummet
går ju ine att sova ute i 22 minus :p
 
ska ut med rex nu och se vad han säger om kylan.. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på Linnea ! Men bra att hon mådde bättre imorse :) ja herregu jag har skämt bort m med att sova ut dagtid så nu har han svårt att somna och när han äntligen gjort det hade han bajs upp till nacken haha. Nu verkar han somna ivf :)

2013-01-18 @ 11:17:08
Postat av: Sara

ahahah nej men vad mysig :p
jaa de e så skönt och kasta ut dom för man vet att dom sover några timmar men nej inte idag.. sov en timme vaken en timme nu somna hon igen så håller väl på såhär hela dagen :P

2013-01-18 @ 11:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0